Jelen cikknek nem célja tudományos kutatásokkal alátámasztott érvek és ellenérvek felsorakoztatása az oktatásban többé vagy kevésbé jól használható online platformok mellett vagy éppen ellen. A cél egy olyan felület főbb funkcióinak és alkalmazási területeinek bemutatása gyakorló oktatók, pedagógusok számára, amelyet érdemes megismerni annak ellenére, hogy a befektetett idő tekintetében komoly kihívást jelent. A padlet.com nem csak a nyelvoktatás, hanem bármely tantárgy színesítésre és az órák interaktívvá tételére is használható.
Bekéné Kovács, E. (n.d.). A Padlet használata (segédlet tanároknak). NKP. https://nat2012. nkp.hu/tankonyv/jo_gyakorlatok/idoutazas_segedanyag_padlet padlet.com
Byrne R. (n.d.). Free Technology for Teachers. https://www.freetech4teachers.com
Byrne, R. (n.d.). Padlet Tutorials. https://youtube.com/playlist?list=PLtx qUNKJwDwS5aCTT2t8d1 xxZpwGaDjW
Tamus, T. (2016, February 20). Padlet, a közös faliújság. TKA. https://tka.hu/tudastar/dm/257/padlet-a-kozos-faliujsag
Seresné Barta, I. (n.d.). Segédanyagok diigitális tanításhoz, tanuláshoz. Padlet. https://padlet.com/ibolyavorosmarty/seg-danyagok-digit-lis-tan-t-shoz-tanul-shoz-gflaonc437d2